Predstavujeme - Jozef Karika: Hlbina

Hlbina

Známy slovenský autor potešil svojich fanúšikov novinkou, ktorá je majstrovským mixom kriminálneho trileru a hororu.


Anotácia

Zima 1963. Do mesta v liptovských horách prichádza skúsený dôstojník obávanej Štátnej bezpečnosti, aby dohliadal na vyšetrovanie beštiálneho zločinu. Rýchlo však zistí, že páchateľom nie je človek, ale nesmierne vynaliezavý a zlomyseľný fenomén. Uprostred storočnej zimy pribúda obetí, ako aj zvláštnych a desivých úkazov. Napätie stúpa, schyľuje sa k zrážke bezpečnostných zložiek štátu.

Majstrovský mix kriminálneho trileru a hororu zasadený do dusnej atmosféry Československa šesťdesiatych ro­kov.

Hlbina ponúka samostatný príbeh, no dá sa čítať aj ako prequel románu Strach, jedného z najúspešnejších Karikových trilerov.


Ukážka z knihy

Ďurek zastane, inštinkt ho varuje, aby tam nevstupoval. Poznám ten pocit, dnes som ho už viackrát potlačil. Aspoň raz pôjdem prvý, hoci to okrem kapitána nikto neuvidí. Slabučká náplasť.

Vkročím do izby, zbadám, že je prázdna. Znova tri postele, z toho dve ustlané. Na stolíku vedľa jednej z nich stojí rádio. Zrejme ho počúvali, krátili si dlhú chvíľu.

A potom…

Netuším, čo sa tu stalo.

Rozhliadnem sa, zazriem nezvyčajný predmet. Umiestnený centrálne, zhruba meter vysoký. Pripomína kôl vrazený do zeme, vrhá úzky tieň.

Opatrne prikročím, neviem určiť, na čo sa dívam.

Ak si chcete vypočuť dlhšiu ukážku z knihy Hlbina, ktorú číta Boris Farkaš, kliknite na tento link.


Knihu Hlbina si môžete kúpiť napríklad v Martinuse momentálne so zľavou 5 %, pre podrobnosti kliknite na tento link


Podrobnosti o knihe

Hlbina
Žáner: krimi, triler, fantasy
Autorka: Jozef Karika
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2023
Jazyk: slovenský
Počet strán: 464
Väzba: pevná s prebalom
ISBN: 9788055191218


8. novembra 2023
Fandom SK - PR
Zdroj informácií