Predstavujeme - John Wyndham: Deň trifidov

Deň trifidov

Ľudstvo osleplo. Svet ovládli mäsožravé rastliny. Vo vydavateľstve Lindeni v týcho dňoch vychádza kultový príbeh Johna Wyndhama v slovenčine.


Anotácia

Najslávnejší katastrofický román dvadsiateho storočia dodnes očaruje aj straší.

Nikto si nechcel dať ujsť najzvláštnejší meteorický roj, aký kedy ľudstvo videlo. Bill Masen je však po operácii očí, a tak patrí medzi tých, ktorí si túto mimoriadnu udalosť nemôžu pozrieť. Keď si nasledujúce ráno zloží obväzy, zistí, že po meste sa potulujú masy slepých ľudí. Čoskoro si uvedomí, že bezpečný a známy svet, ktorý poznal len pred dvadsiatimi štyrmi hodinami, je navždy preč. Okrem nástrah, ktoré so sebou priniesla katastrofická udalosť, sa však musí vyhýbať aj trifidom, zvláštnym rastlinám, ktoré sa pred rokmi začali objavovať po celom svete. Dvojmetrové mäsožravé rastliny dokážu vytrhnúť korene zo zeme, pomaly kráčať a jediným úderom jedovatého žihadla poľahky zabiť dospelého človeka.

Ľudstvo je v troskách a trifidy sú na ceste ovládnuť svet.

Knihu Deň trifidov si môžete kúpiť napríklad v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Ukážka z knihy

Ukážku z knihy si môžete prelistovať, ak kliknete na tento link.


Podrobnosti o knihe

Deň trifidov (orig.: The Day of the Triffids)
Žáner: science fiction
Autor: John Wyndham
Vydavateľstvo: Lindeni
Rok vydania: 2023
Jazyk: slovenský
Preklad: Ivana Cingelová, Zuzana Trstenská
Počet strán: 288
Väzba: pevná
EAN: 9788056634516


28. júla 2023
Fandom SK - PR
Zdroj informácií