Predstavujeme – A. F. Steadman: Skandar a zlodej jednorožcov

Skandar a zlodej jednorožcov

Zabudnite na jednorožce z rozprávok, tieto vám naženú strach! Postavte sa zoči-voči nečakaným hrdinom, elementálnej mágii, súbojom na oblohe, prastarým tajomstvám a divým jednorožcom.


Anotácia

Skandar Smith chcel odjakživa jazdiť na jednorožcoch. Ocitnúť sa v hŕstke vyvolených, ktorí dostanú šancu stáť pri zrode jednorožca a nadviazať s ním celoživotné puto, by bol preňho splnený sen. Lenže vo chvíli, keď má splnenie svojej túžby na dosah, situácia naberie nebezpečný spád. Najmocnejšieho jednorožca na Ostrove sa zmocní temný a zvrátený nepriateľ. S blížiacou sa hrozbou Skandar odhalí tajomstvo, ktoré by mohlo zmeniť celý svet.


Ukážka z knihy

Vypočujte si ukážku z knihy Skandar a zlodej jednorožcov, ukážku číta Boris Farkaš.


Podrobnosti o knihe

Skandar a zlodej jednorožcov (orig.: Skandar and the Unicorn Thief)
Séria Skandar, 1. kniha
Žáner: fantasy
Autorka: A. F. Steadman
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2022
Jazyk: slovenský
Preklad: Michal Jedinák
Počet strán: 376
Väzba: pevná
ISBN: 978–80–551–8521–7

Knihu Skandar a zlodej jednorožcov si môžete kúpiť napríklad v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

E-knihu Skandar a zlodej jednorožcov si môžete okmažite stiahnuť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


O autorke

A. F. Steadman vyrastala vo vidieckom prostredí britského Kentu. Najradšej sa strácala vo svojich predstavách a tvorila vlastné príbehy. Než sa dostala k písaniu, pracovala v oblasti práva. Časom však zistila, že tam nie je ani zďaleka toľko mágie, ako by chcela. Skandar a zlodej jednorožcov je jej prvotinou.


8. októbra 2022
Fandom SK - PR
Zdroj informácií