PRAGOCON 2002 – FARBY, FANI, FANTASY

Máte tento víkend niečo na pláne? Ak nie a nevadí vám cestovanie, nájdite si čas a príďte sa 16. a 17. 2. 2002 pozrieť na prvý tohtoročný con do Prahy. Čo pre vás nachystali organizátori Pragoconu 2002 SFK Terminus v spolupráci s Mensou ČR? Okrem hitoviek ako sú diskusie a prednášky na tému filmov Harry Potter alebo Pán prsteňov I. vás prekvapia aj iné perličky a veľa – veľa odhalených tajomstiev o maľovaní SF a fantasy.

V pražských Dejviciach na základnej škole s exotickým menom – Benita Juaréze v Bílé ulici bude určite najatraktívnejším bodom programu výtvarný workshop Jany „Maffet“ Šouflové (sobota 13.-17. h), kde účastníci objavia nielen zvláštne techniky fantastickej maľby známych autorov, ale aj sami dostanú priestor, ceruzky a farby, aby si vyskúšali ako chutí opojenie múzou na vlastnej koži. Okrem toho má Pragocon už tradične dobrú odbornú základňu, ktorá sa stará o fundovanosť prednášok o klasickej SF a vedných či paravedných odvetviach, ktoré s ňou súvisia. Mladých autorov a prispievateľov každoročne láka aj silné literárne zázemie – bude sa vyhlasovať víťaz fantasy súťaže O cenu barda Marigolda, a tak si nenechajte ujsť ani nové kontakty. Samozrejme tradičnú show podporí aj vyhlásenie Fana roku 2001 a Mimozemšťana roku 2001. Šeptanda hovorí, že bude zase perfektne, vraj budú aj miniatúry Mage Knight a určite plný bar osobností, s ktorými sa oplatí prehodiť aspoň pár slov.

Kontakt: vafor@volny.cz adam.snobl@volny.cz &nbsp Tono Stiffel & Miso Jedinák


12. februára 2002
Fandom SK - PR