Pozývame vás na ochutnávku Času hrdinov

Fantasy prazdroj

Všetkých fanúšikov fantastiky pozývame na ochutnávku nového produktu žilinského pivovaru Artis Omnis – nealkoholického 14-stupňového fantasy prazdroja Čas hrdinov. Produkt je vhodný pre pijanov, abstinentov, tehotné a deti. Ženy od neho opeknievajú a mužom rastú svaly. Degustácia spojená s predajom sa bude konať 22. septembra 2012 od 13:00 hod. v bratislavskom Istropolise v rámci programu Istroconu/Parconu 2012.

Súčasťou prezentácie a ochutnávky bude krst nového produktu, beseda s jeho tvorcami a autogramiáda. Návštevníci budú mať príležitosť osobne besedovať so sládkom, slánkom, kyslákom, štipákom, mastiarom a aromatizérom tohto úžasného moku a ďalšími, ktorí prispeli k jeho kvalite: Jurajom Červenákom, Zuskou Stožickou, Jaroslavom Lupečkom, Dušanom D. Fabianom, Líviou Hlavačkovou, Jozefom Girovským, Marjou Holecyovou, Luciou Droppovou, Marekom Eliášom, Soňou Lantajovou, Rastislavom Weberom, Martinou Pilcerovou, Michalom Spádom, Alexandrou Pavelkovou, Martinom Králikom a Michalom Ivanom. V závere si budú môcť zakúpiť produkt za výhodné uvádzacie ceny a nechať si ho osignovať hociktorým z jeho tvorcov.

Všetci ste srdečne vítaní.

Trailer k novému produktu Čas hrdinov:


10. septembra 2012
Fandom SK