Pozvánka: Pribinova Nitrawa - zažite históriu naživo

Pribinova Nitrawa

Chcete si vyskúšať život veľkomoravských veľmožov? Navštívte Pribinovu Nitrawu, ktorá sa bude konať 4. – 5. júla 2015 kde? V Nitre, konkrétne na nitrianskom hradnom kopci.

Návštevníci sa môžu tešiť na veľký sprievod v historických kostýmoch, súboje a ukážky zo života v období ranného stredoveku. Fanúšikov fantasy poteší novinka Pribinovej Nitrawy -veľké nočné predstavenie venované slovanskej mytológii. Zúčastní sa na ňom niekoľko desiatok účinkujúcich, ktorí budú pri svetle fakieľ rozohrávať scénky z mýtov starých Slovanov.

Súčasťou programu sú ukážky práce remeselníkov, táboriská i ochutnávka dobových jedál. Organizátorom ide o zachovanie dobovej čistoty a skutočné prežitie skutočnej histórie. Nejde o nejaký historický mišmaš, ale len včasný stredovek, kde môžete spoznať štýlovosť a presnosť, vrátane defilé historických kost7mov.

Súčasťou historického festivalu bude opäť aj ochutnávka dobových jedál, ktoré v čase ranného stredoveku pozostávali najčastejšie z rôznych obilninových kaší. Novinkou tohtoročnej Nitrawy bude aj ukážka kniežacej hostiny.

Všetci ste srdečne pozvaní.


Zdroj informácií a mapa podujatia: Podmevon.sk.


3. júla 2015
Fandom SK - PR