Pozvánka na krst knihy Vojna s besmi

Pozvánka na krst knihy Vojna s besmi

V rámci medzinárodného festivalu Istrocon 2011 sa bude krstiť ďalšia kniha – Vojna s besmi zo série Černokňažník od najúspešnejšieho slovenského autora fantasy Juraja Červenáka. Prezentácia a autogramiáda s autorom sa bude konať v sobotu 17. septembra o 14:00 hod budove Istropolisu v Bratislave. Všetci ste srdečne pozvaní.


Anotácia

Svätyni na Kančej hore konečne vládne právoplatný dedič rodu černokňažníkov. Muž s Černobohovou krvou v žilách opäť stráži svet smrteľníkov pred démonmi a zlovoľnými mocnosťami. Nad povodiami Moravy, Dunaja či Nitravy síce duje víchor nových čias a kniežatstvá podrobené dravým Mojmírom postupne prijímajú kresťanstvo, no starí bohovia sú stále mocní a ich nepriatelia z temných svetov dychtia po ľudských dušiach viac ako predtým. Čierny Rogan preto s verným Goryvladom po boku putuje splniť svoje poslanie. Vojna s besmi začína…

Po románovej trilógii Černokňažník sa hrdina Rogan vracia v zbierke poviedok a noviel, v ktorých znovu ožíva svet staroslovanských mýtov, ale aj historických udalostí na území dnešného Slovenska, Čiech a Moravy.

Obálka: Michal Ivan.

Vydavateľ: Artis Omnis


9. septembra 2011
Fandom SK - PR