Pozvánka na knižný dvojkrst: Istrocon 4 a Na dušičky zomrieš

Na Dušičky zomrieš obalka
Istrocon 4 - obálka

Na festivale AnimeSHOW & GAME EXPO 2018 v DK Ružinov v Bratislave prebehnú v sobotu 24. marca dva krsty fantastických noviniek z vydavateľstva Hydra. V čase od 11:00 do 12:00 hod. bude privítaný do života zborník víťazných poviedok súťaže Poviedka IstroConu 2017 s názvom Istrocon 4 a čas od 15:00 do 16:00 môžete stráviť pri predstavení knihy Na dušičky zomrieš – masaker bez motorovej píly od Marka E. Pochu.

Súčasťou oboch krstov bude aj beseda s autormi a autogramiáda.


Viac o knihách

Na dušičky zomrieš

Na Dušičky roku 1999 otrasie ospalým západoslovenským mestečkom brutálna vražda štvorčlennej rodiny. Nepravdepodobný páchateľ je prichytený a zatknutý na mieste činu a neskôr umiestnený do psychiatrickej liečebne. O sedemnásť rokov neskôr sa stredoškoláčka Lucia Lou Šestáková snaží vyrovnať so svetom, strasťami dospievania i vlastnou zložitou povahou. Akoby nestačilo, že sa beznádejne zamilovala do nového spolužiaka Adama, ešte sa aj v mestečku objavuje záhadný stalker a dievča musí čeliť smrteľnému nebezpečenstvu… Podarí sa Lou prekonať všetky nástrahy a objaviť svoje skutočné Ja? Podarí sa jej prežiť?

Napínavý príbeh o priateľstve a zrade, odvekom Zle, rodinných putách a nečistej láske vás vtiahne a nepustí!

Podrobnosti o knihe:
Žáner: horor
Autor: Mark E. Pocha
Vydavateľstvo: Hydra
Rok vydania: 2018
Počet strán: 224
Väzba: brožovaná
ISBN: 9788089840489

Knihu Na dušičky zomrieš si už môžete kúpiť v Martinuse momentálne len za 3,50 €, pre podrobnosti kliknite na tento link


Istrocon 4

Najlepšie poviedky zo súťaže Poviedka Istroconu 2017 sú zoradené do štvrtej zbierky Istrocon 4. Súťažiaci bojovali v kategóriách Historická fantasy, Zbraň a vo voľnej kategórii. Jedenásť finalistov ponúka zaujímavé príbehy v českom a slovenskom jazyku.

Podrobnosti o knihe:
Zbierka poviedok sci-fi, fantasy a hororu
Kol. autorov
Vydavateľstvo: Hydra
Rok vydania: 2018
Počet strán: 232
Väzba: brožovaná
ISBN: 9788089840496

Knihu Istrocon 4 si už môžete kúpiť v Martinuse momentálne so zľavou 15 %, pre podrobnosti kliknite na tento link


Súvisiace linky

Pozvánka: AnimeSHOW & GAME EXPO 2018


19. marca 2018
Fandom SK