Pozvánka: Kozmodróm 2018

Kozmodróm 2018

Pozývame vás na jednodňový festival vedy a vedeckej fantastiky Kozmodróm, ktorý v novembri oslávi svoj desiaty ročník a nemali by ste pri tom chýbať! Kozmodróm sa bude konať 24. novembra 2018 v Stredisku kultúry Vajnorská 21, 831 03 Bratislava.


Čo vás čaká?

Celodenná zábava v podobe prednášok, diskusií, spoločenských hier a koláčov, všetko so sci-fi tematikou.

Vstupné?

Vstupné je 6 € a k tomu koláče na mieste zadarmo!

Kde kúpim lístky?

Pripravuje sa predpredaj v kamenných predajniach festivalových partnerov, no lístky budú dostupné aj v pokladnici Strediska kultúry Vajnorská a tiež aj v deň konania festivalu, a to v neobmedzenom poč­te.

Aký bude program?

Podrobný rozpis prednášok a sprievodného programu nájdete už onedlho na facebookovskej stránke festivalu. Už teraz však prezradíme, že v rámci knižného klubu sa bude čítať Blade Runner a čakajú vás zaujímavé prednášky o sci-fi literatúre alebo fenoménoch, ktoré podobne ako náš festival, oslavovali v tomto roku jubileá.


Podujatie organizuje občianske združenie SciFi Guide v partnerskej spolupráci so SK Vajnorská.

Pre viac informácií a aktuálnych noviniek sledujte túto udalosť na fanpage Kozmodrómu.

Zavolajte aj svojich kamarátov a príďte sa s nami zabaviť!


11. októbra 2018
Fandom SK - PR