Pozvánka: BBcon 2018

BBcon 2018

Sci-fi klub KPVPVF BB v spolupráci s Promotion Slovakia a Mestom Banská Bystrica oživuje po dlhých 24 rokoch festival fanúšikov sci-fi, fantasy, hororu, filmu, hier a technológií, ktorý sa uskutoční 13. – 14. 7. 2018 v priestoroch Filozofickej fakulty UMB Banská Bystrica. Zámerom tejto akcie pre širokú verejnosť je predstavenie záujmových činností pre aktívnu i pasívnu zábavu v samotnom meste Banská Bystrica. Podujatie začína v piatok poobede a končí v sobotu večer a je vhodné aj pre rodiny s deťmi.


Ako hlavný program ponúka festival množstvo prednášok a zábavného programu z oblasti sci-fi, hororu, literatúry, vedy, televíznej a filmovej produkcie, histórie, ako aj technológií a hier. Postarajú sa o to významní slovenskí spisovatelia, vydavatelia, vedeckí pracovníci, profesionáli z praxe a nadšenci zo širokého spektra záujmov a slovenského sci-fi fandomu. Návštevníci sa môžu tešiť na vystupujúcich hostí, medzi ktorými môžete stretnúť Františku Vrbenskú, Juraja Červenáka, Alexandru Pavelkovú, Janu Plauchovú a ďalších.

Prednáškový program bude prebiehať v dvoch líniách. Hlavný program je doplnený o dva súťažné vstupy o ceny Sci-fi Bingo a Sci-fi kvíz. Súčasťou sú aj dva krsty kníh (Juraj Červenák, Peter Jelínek). Súbežne s programom môžu účastníci stráviť čas vo foyeri, kde sa budú nachádzať rôzne stánky predajcov kníh (Artis Omnis, Artforum), komiksov, figúrok, merchu a hier (nekonečno.sk, Warp Hammer, jjkomiks, Gamefruit). Tiež sa môžu zahrať rôzne počítačové a konzolové hry alebo ponoriť sa do sveta virtuálnej reality. Tieto poskytol profi obchod pre hráčov ProGaming. K dispozícií budete herňa s retro hrami a konzolami. Hráčov stolových a kartových hier čaká samostatný vyhradený priestor, ktorý zastrešuje banskobystrická pobočka firmy Ihrysko.sk a P-games.

Účastníci tu nájdu i výstavu obrazov od Alice Kováčovej. Občerstvenie na mieste je zabezpečené.

Okrem programu v priestoroch Filozofickej fakulty je pre obyvateľov Banskej Bystrice pripravený ešte ďalší sprievodný program. Na bystrickom amfiteátri sa bude premietať v piatok film 2001: Vesmírna odysea, ktorý mal 50. výročie prvej premiéry, v sobotu jeho pokračovanie 2010: Druhá vesmírna odysea. V spolupráci s Hvezdárňou Banská Bystrica môžu účastníci BBconu navštíviť hvezdáreň na Vartovke alebo park tmavej oblohy Kráľova Studňa (limitovaný počet). Organizátori pozývajú všetkých účastníkov na piatkovú párty, ktorá sa uskutoční v bare pri ubytovaní, ako aj na sobotňajšiu tombolu priamo na mieste festivalu. Tu nájdete podrobný program BBconu.


Ubytovanie

Počas BBCONU 2018 máte možnosť prenocovať na internátnych izbách (bunky 2+1) priamo na miestekde sa con uskutočňuje. Cena za noc je 16 eur/osoba na dvojlôžkovej, alebo jednolôžkovej izbe.


Vstupné

Piatok: 6 €

  • Pol dňa zábavy
  • Návšteva hvezdárne na Vartovke
  • Park nočnej oblohy Kráľova studňa (viac info.)
  • Večerná party
  • Vstup na amfiteáter piatok

Sobota: 12 €

  • Plný deň zábavy
  • Návšteva hvezdárne na Vartovke
  • Celodenný hlavný program
  • Scifi kvíz a bingo
  • Vstup na amfiteáter sobota

Piatok + sobota: 12 €

  • Vstup na oba dni
  • Párty v piatok
  • Návšteva hvezdárne na Vartovke
  • Park nočnej oblohy Kráľova studňa (viac info.)
  • Vstup na amfiteáter oba dni

Vstupné sa platí na mieste.


Ďalšie podrobnosti nájdete na webovej stránke festivalu.

Ponorte sa do sveta fantázie, futurizmu a zábavy!


9. júla 2018
Fandom SK - PR