Potvory s ôsmimi nohami majú najradšej ľudské mäso

„Čo sa vám stane, keď vstúpite do oblasti toxickej havárie s nákladom exotických pavúkov? Budete zjedení!“ Už slogan nového filmu z produkcie Rolanda Emmericha (Deň nezávislosti, Godzilla, Patriot) EIGHT LEGGED FREAKS naznačuje, že tento akčný sci-fi horor nebude nič pre arachnofobikov. A rozhodne ani pre návštevníkov filmových klubov.

Asi si poviete: „Koho už dnes zaujíma film o boji obyvateľov malého mestečka v arizonskej púšti s obrovskými zmutovanými pavúkmi?“ Lenže správny filmový fanúšik vie, že keď klasické béčko preženiete cez filter ironického nadhľadu a netradičného pohrávania sa s otrepanými schémami, môže vzniknúť kráľovská zábava (napr. Čiernočierna tma, Zradná hlbočina, Múmia…). A prvé ukážky z EIGHT LEGGED FREAKS naznačujú, že v tomto prípade sa to podarilo – zábavnejší trailer som nevidel už pekne dlho. Dvojmetrové pavúky skáču na kamión, lovia cyklistov, púšťajú jed, požierajú ľudské mäso, vyrábajú z obetí pavučinami omotané múmie… A k tomu hrdina (David Arquette – Vreskot 1 – 3) páliaci z brokovnice ako pominutý – no lukulské hody pre znalcov tej najpokleslejšej zábavy. Svetová premiéra režisérskeho debutu Elloryho Elkayema je stanovená na 30. augusta 2002.

&nbsp Michal Jedinák


10. januára 2002
Fandom SK - PR