Ohnivé pero Q2 2018: Výťah

ohnive pero

Výťah cinkol a otvorili sa dvere. Do vnútra vkročil stredne vysoký štyridsiatnik v rifliach a košeli. Pozdravil tlstejšieho, zhruba rovnako vysokého muža v uniforme. Ten len prikývol hlavou. Dvere sa pomaly zatvorili.

„Šéfe, máme nový prípad.“

„Len v skratke!“

„Chlapík vo fabrike mal v práci tričko s nápisom SPECNAZ. Na otázku kolegov, ako k nemu prišiel, im rozpovedal príbeh, pri ktorom sa až rozplakal, ako prežíval príbeh. Jeho nadriadeným sa to nepozdávalo a dali si ho preveriť, lebo sa báli, že je to špión.“

„Blbosť!“

„Paradox je, že v živote podľa údajov z nahlásených polôh, nikde nebol. Podľa počítača ani neprišiel do styku s niekym zo zahraničia, okrem pár ľudí z jeho fabriky.“

„Jednoducho mu preplo z toho čipu, čo nám namontovali do hlavy. Asi to dali blízko nejakej časti, kde sa tvoria halucinácie,“ znudená tvár muža v uniforme sa ani nepohla.

Muž v rifliach len pokrčil plecami, čipy s GPS lokátorom vystrčili prvý raz rožky.

  • Toto je príspevok do súťaže mikropoviedok Ohnivé pero.
  • Je publikovaný v pôvodnom stave, neprešiel redakčnou ani jazykovou úpravou.
  • Súťažné poviedky sú publikované pravidelne, každý pondelok jedna až dve.
  • Uzávierka súťaže nie je, súťaž trvá priebežne, kým prichádzajú príspevky.
  • Čiastkové uzávierky sú dvakrát do roka (jarné a jesenné kolo súťaže) a sú oznámené s dostatočným predstihom. Poviedky, ktoré prídu po uzávierke, sú po dohode s autorom presunuté do ďalšieho kola.
  • Na hodnotenie poviedky má vplyv jej čítanosť, počet a obsah komentárov a najmä záverečné verejné hlasovanie, ktoré sa uskutoční po čiastkovej uzávierke.
  • Vyhodnotenie a odmenenie víťazov sa uskutoční priebežne, po ukončení hlasovania, dátum najbližšieho termínu redakcia oznámi s dostatočným predstihom.
  • Viac v pravidlách súťaže.
  • Najnovšie aktuality o súťaži Ohnivé pero sa dozviete aj na facebookovskej stránke súťaže.

5. novembra 2018
Geronimo