Ohnivé pero Q2 2016: Za svitu splnu

Ohnivé pero

Bezsenné noci, kedy trávim čas pozeraním sa na dokonale guľatý mesiac má skutočne niečo do seba.

I dnes tak ako niekoľkokrát predtým sa naň dívam opretý o zábradlie na terase letného sídla. Vánok sa pohráva s korunami stromov a šum lístia vypĺňa inak tichú noc.

Avšak…

Nie som sám, ako sa dalo predpokladať. V sídle bola i ona a bol som si istý, že teraz tiež nespí.

Vlastne už v túto chvíľu by sa mala bezcieľne prechádzať chodbami do momentu než zavetrí moju stopu.


A už sa blíži.

Je to síce len pocit, že sa blíži, ale ten pocit ma zatiaľ nesklamal, skoro ako systém včasnej výstrahy.


Potichučky sa zakráda a čo chvíľa už ma má i na dohľad. Bez jediného zvuku jej bosé nôžky krátia vzdialenosť medzi nami.

Na chvíľu rozmýšľam či by som mal odhaliť skutočnosť, že o nej viem, avšak ten jej uprený predátorsky pohľad na môj chrbát ma núti sa usmiať.

Krôčik po krôčiku sa ku mne zakráda s iskrivým pohľadom a hladnou slinou u ústach.

Skoro by som tvrdil, že to jej rýchlo búchajúce srdce počujem až sem. Že priam horí nedočkavosťou, zahryznúť tie svoje tesáky na jej obľúbené miesto pri mojom krku.

Adrenalín sa mi pumpuje do žíl od nedočkavosti ako moc jej to trvá. Od stupňujúcej eufórie sa mi chlpy ježia ako bezbrannej koristi, ktorá má zatiaľ len dáke tušenie, že sa niečo blíži.


Už teraz má tvár červenú ako repa s jedinou myšlienkou sa na mňa vrhnúť.


Myseľ sa mi vybieluje a musím sa premáhať, aby som uhral svoju roľu nič netušiacej gazely do posledného momentu.

Celé moje srdce zvolá „skoč!“ hladné po odpútaní mysle do omamnej eufórie toho čo má prísť a v tom momente tých pár zostávajúcich krokov…

…skrátila skokom.

  • Toto je príspevok do súťaže mikropoviedok Ohnivé pero.
  • Je publikovaný v pôvodnom stave, neprešiel redakčnou ani jazykovou úpravou.
  • Súťažné poviedky sú publikované pravidelne, každý pondelok jedna až dve.
  • Uzávierka súťaže nie je, súťaž trvá priebežne, kým prichádzajú príspevky.
  • Čiastkové uzávierky sú dvakrát do roka (jarné a jesenné kolo súťaže) a sú oznámené s dostatočným predstihom. Poviedky, ktoré prídu po uzávierke, sú po dohode s autorom presunuté do ďalšieho kola.
  • Na hodnotenie poviedky má vplyv jej čítanosť, počet a obsah komentárov a najmä záverečné verejné hlasovanie, ktoré sa uskutoční po čiastkovej uzávierke.
  • Vyhodnotenie a odmenenie víťazov sa uskutoční priebežne, po ukončení hlasovania, dátum najbližšieho termínu redakcia oznámi s dostatočným predstihom.
  • Viac v pravidlách súťaže.
  • Najnovšie aktuality o súťaži Ohnivé pero sa dozviete aj na facebookovskej stránke súťaže.

14. novembra 2016
Dretnoth