Ohnivé pero Q1 2009 má svojho víťaza!

Dnes po západe slnka bolo ukončené hlasovanie za víťaznú poviedku súťaže Ohnivé pero Q1 2009. Napriek tomu, že išlo o Čistú provokáciu, táto poviedka zvíťazila a jej autorka Soňa Lantajová získava knihy vo podľa vlastného výberu v hodnote 80 € (2410 Sk) z kníhkupectva Brloh alebo, tiež podľa vlastného výberu, finančnú čiastku 60 € (1808 Sk).

Ak vám je meno autorky povedomé, zrejme vám rezonuje v pamäti v súvislosti s poviedkou Tri oriešky pre Adama Smitha, s ktorou sa Soni Lantajovej podarilo v roku 2006 prebojovať do finále Ceny Fantázie. O tom, aká je literárne autorka pracovitá, svedčí aj jej www stránka.

Autorské skúsenosti zrejme zabezpečili víťazke viac než dvojnásobný bodový náskok pred ďalšou v poradí, Beátou Takáčovou, ktorá sa s poviedkou Každá moc má svoju noc ocitla na druhom mieste. Na tretí schodík sa spoločne postavili Nil O´Neli s poviedkou Modrá slza a najmladšia účastníčka tohto kola súťaže Dixie s pokračovaním príbehov o majiteľke ľudožravého hlodavca pod názvom Vevierunka a nový domov. Na nasledujúcich priečkach sa umiestnila skupinka autorov so skutočne minimálnym bodovým rozdielom. V priloženej tabuľke si môžete tieto miesta overiť až po bodovú hranicu 13 hlasov. O poviedkach s nižším počtom bodov si čitatelia môžu rozprávať radšej už len pri táborových ohňoch.

ohnive-pero-orez.png

Keďže si vážime každý hlas od vás, čitateľov, za pomoci generátora náhodných dát sme vyžrebovali jedného výhercu spomedzi hlasujúcich, a to Hanu Maťovú zo Zvolena, ktorej zasielame zaujímavé knihy z vydavateľstva FantomPrint a Brokilon.

Sláva víťazke, česť porazeným, a všetkým ostatným nech sa páči overiť si svoje spisovateľské kvality v nasledujúcom kole podľa týchto podmienok súťaže.

Tešíme sa na vaše poviedky!


17. apríla 2009
Fandom SK - PR