Oficiálny THE LORD OF THE RINGS TCG trojturnaj

Máš karty The Lord of the Rings a chceš si zahrať s najlepšími z najlepších? Chceš sa dostať na niektorý z medzinárodných turnajov vo svete alebo na majtrovstvá sveta v Spojených Štátoch? Chceš reprezentovať Slovensko na svetovom pohári tímov v Nemecku? Začiatkom mája očakáva všetkých hráčov The Lord of the Rings turnajový maratón v podobe troch turnajov za týždeň. Vynikajúca príležitosť získať veľa skúseností, zlepšiť stratégie a získať aj skvelé ceny.

Tieto oficiálne turnaje sú podporené spoločnosťou Decipher Inc., ktorá poskytuje ceny pre najlepších. Sú to „boostre“ a „foil“ karty (raritná, nezvyčajná, bežná) na každý turnaj. Body za zápasy sa započítavajú do celosvetového hodnotenia.

Dátum: 1.5.2002 Miesto: Čierny Rytier, Jelenia 11, Bratislava Čas: 10.30 hod. Vstupné: 60,– Sk (alebo na celý trojturnaj 180,– Sk)

Dátum: 4.5.2002 Miesto: Klub 22, Vavilovova 22, Bratislava, Petržalka Čas: 10.30 hod. Vstupné: 80,– Sk (alebo na celý trojturnaj 180,– Sk)

Dátum: 8.5.2002 Miesto: Čierny Rytier, Jelenia 11, Bratislava Čas: 10.30 hod. Vstupné: 60,– Sk (alebo na celý trojturnaj 180,– Sk)

Kontakty: Peter Bíro, fingol@host.sk Marek Lehuta, lehuta@atlas.sk, 0908/126532&nbsp Martin Králik & Miso Jedinák


26. apríla 2002
Fandom SK - PR