Odovzdávanie cien Poviedky 2003

Srdečne Vás pozývame na slávnostné odovzdávanie cien a krst zborníka ocenených prác súťaže Poviedka 2003 v piatok 30. mája 2003 o 19.00 v di­vadle Stoka na Pribinovej ulici 1 v Bratislave.

Moderuje Jozef Dado Nagy.

Hudobný hosť Jana Kirschner.

Porota zostavená z finalistov predchádzajúcich ročníkov v zložení Daniela Kapitáňová (predsedkyňa), Oliver Bakoš, Kveta Fajčíková, Zuzana Mojžišová, Marek H. Eliáš a Márius Kopcsay práce hodnotila v troch kolách a určila (spomedzi 670 súťažných príspevkov) 10 poviedok na ocenenie, ktoré sú publikované v zborníku. Ten okrem víťazných poviedok obsahuje aj krátky životopis, fotografiu autorov, predslov predsedkyne poroty a zoznam prác, ktoré postúpili do druhého a tretieho kola súťaže. Na tomto podujatí si budete môcť kúpiť zborník POVIEDKA 2003 so zľavou 30%.

Sponzormi siedmeho ročníka literárnej súťaže sú spoločnosť TIPOS, a. s., EMCI – European Management Consulting Institute a Nadácia Penta. Špeciálnu cenu pre najmladšieho finalistu venuje Interiérové štúdio BRIK.

Ocenenia získali: Jozef Girovský (1. miesto), Monika Kompaníková (2. miesto), Silvester Lavrík (3. miesto); prémie – Tomáš Hatala, Peter Karpinský, Tibor Havlík, Daša Čelková, Ladislav Kravčík, Katarína Schmidtová a Ľubo Dobrovoda.

Súťaž mediálne podporujú: denník Sme, rádio TWIST, týždenník Domino-fórum, internetový magazín inZine.sk, kultúrne časopisy VLNA, 3 revue, Romboid, Rak, Fantázia a MarkízaText.

Viac o Poviedke 2003 (InZine)


29. mája 2003
Fandom SK - PR