Obchodné podmienky

Zásielkový obchod na stránke Fantazia.sk prevádzkuje spoločnosť Clios s. r. o., so sídlom v Bratislave, Heydukova ul. č. 4, IČO: 31381511.

Kontaktné údaje pre zásielkový predaj

  • p. Štefan Džugan
  • +421 2 3266 1776 (len cez pracovné dni od 9:30 do 18:30).
  • objednavky@brloh.sk

Tento zásielkový obchod operuje na území Európskej únie a dodáva objednaný tovar len konečným spotrebiteľom. Zahraničné objednávky vybavujeme len v hodnote vyššej než 35 € (bez poštovného a balného), je však treba rátať s vyššími nákladmi na dopravu.

Pracovníci e-shopu pracujú v pracovných dňoch od 9:30 do 18:30. Čiže, napríklad v sobotu o 21:00 sa (obvykle) nedovoláte, ani nedostanete odpoveď na mail a podobne.

Pri (voliteľnej) registrácii, objednávaní tovaru a platení zaň budete požiadaní o poskytnutie vašich osobných údajov. Tieto budú uchovávané v zabezpečenej databáze a budú použité len pre potreby nášho obchodovania s vami. V žiadnom prípade nebudú tieto informácie poskytované tretím osobám, ani inak komerčne využívané!

Spôsob nakupovania

Pri každej tovarovej položke (knihe) je zobrazená ikona a v náhľade detailu tovarovej položky aj linka „vložiť do košíka“. Po kliknutí na tento symbol alebo linku bude váš tovar vložený do virtuálneho nákupného košíka, o tejto skutočnosti budete informovaní a prehľad stavu košíka sa zobrazí v pravom hornom rohu stránky („minikošík“).

V minikošíku máte dve možnosti:

  • odstrániť všetky tovarové položky a košík vyprázdniť,
  • presunúť sa kliknutím na linku „nákupný košík“ do kompletného prehľadu objednávaných položiek, odkiaľ je už možné tovar priamo objednať (zadaním údajov pre doručenie).

V kompletnom nákupnom košíku máte možnosť upravovať počty objednávaných kusov tovaru, resp. máte možnosť konkrétny tvar z košíka odstrániť (odstránením posledného tovaru sa košík automaticky vynuluje a budete presunutí na úvodnú stránku webu).

Pokiaľ zoznam vami objednávaných kusov súhlasí, máte možnosť ukončiť svoj nákup objednávkou. V dolnej časti košíka je linka, po kliknutí na ktorú sa zobrazí objednávkový formulár. Jeho vyplnením (na povinné položky budete upozornení) si tovar v tomto obchode záväzne objednávate.

Doručenie a platenie

Za tovar je možné platiť na dobierku alebo prevodom na náš účet v Tatrabanke.

  • dobierka – tovar je zasielaný ako obchodný balík a cenu zaň platíte v hotovosti kuriérovi pri jeho prevzatí,
  • prevodom – po tejto voľbe bude vaša objednávka najprv potvrdená a následne vám na e-mail uvedený v objednávke príde faktúrka v html. Po jej úhrade vám bude tovar zaslaný ako obchodný balík.

Objednávky prijaté cez internet vybavujeme iba v prípade, ak celková cena nákupu bez poštovného je vyššia ako 100 Sk, v prípade objednávky z inej krajiny EU je minimálna hranica 35 €.

Všetky ceny uvedené na našej stránke sú vrátane aktuálnej sadzby DPH platnej na území Slovenskej republiky.

Zrušenie objednávky

V prípade, že sa rozhodnete objednávku ešte pred jej zaslaním zrušiť alebo zmeniť, máte niekoľko možností:

  • čo najskôr nás kontaktujte,
  • posledná možnosť je zrušiť objednávku vo chvíli, keď budeme overovať záväznosť vašej objednávky (viď ďalší bod).

Proces spracovania objednávky

Očakávajte, že vás na vami udaných kontaktných číslach, adresách a podobne bude kontaktovať náš zamestanec, ktorý znovu a definitívne overí a potvrdí vašu objednávku. Ak nám poskytnete svoje telefónne číslo na mobil alebo na pevnú linku, veľmi uľahčíte celý proces overovania. Touto cestou môžete objednávku, samozrejme, aj zrušiť.

Ak vás po 3 – 5 dňoch nebudeme môcť kontaktovať cez telefón alebo ak ste nezadali telefónne číslo, pošleme vám overovací mail. Ak neodpoviete na overovací mail (do 30 dní) alebo odpoviete negatívne, prípadne, ak do objednávky nezadáte telefónne číslo, či mailovú adresu, objednávku zrušíme.

Bez telefonického alebo mailového odsúhlasenia objednávky tovar posielame len stálym zákazníkom, preto vás prosíme, aby ste uvádzali kontakty, na ktorých vás možno zastihnúť a na naše maily odpovedali čím skôr.

Ak je tovar na sklade (na 90 % tomu tak je), tovar posielame v pracovný deň nasledujúci po dni, keď nám potvrdíte záväznosť svojej objednávky. V prípade, že platíte prevodom, tovar pošleme až po overení prijatia vašej platby na náš bankový účet.

Ak tovar nie je na sklade (v prípade, že bolo na stave málo kusov a niekto si v deň vášho objednávania kúpil posledný kus v kamennej predajni), zháňame ho u príslušnej distribúcie. O tom, že tovar nie je na sklade vás vyrozumieme najrýchlejšou možnou cestou, takisto vám budeme referovať o postupe zháňania vášho tovaru.

Posielame prostredníctvom špedičnej firmy GLS General Logistics Systems. Zásielku by ste mali dostať do 24 hodín od jej podania (pozor, nie od objednania!). Ak je zásielka s vašim tovarom už na ceste od nás k vám, všetku zodpovednosť a starostlivosť preberá uvedená firma.

V balíku nájdete okrem tovaru aj daňový doklad o nákupe.

Záruka na tovar a záverečné ustanovenia

Zaručujeme, že cenu tovaru inzerovanú v čase vašej objednávky nebudeme meniť.

Cena za niektoré druhy tovaru v našich obchodoch sa môže líšiť od cien platných v našom internetovom obchode.

Ak ste už pri preberaní od prepravcu zistili, že tovar došiel zjavne poškodený, prípadne nekompletný, spíšte s ním o tejto veci zápis. Za túto záležitosť totiž ručí prepravca a nie my. Zásielku nepreberte. Tým zabezpečíte, že škodu zaplatí ten, kto ju spôsobil, čiže prepravca. Na reklamácie tohoto druhu, ktoré oznámite neskôr (prepravcovi alebo nám) neberieme zreteľ.

Ak ste vady na zásielke zistili až po otvorení obalu zásielky, okamžite nás kontaktujte. Máte na to 2 pracovné dni od doručenia. Ak ste nám stihli vadu na zásielke vyhodiť na oči do týchto dvoch dní, napravíme to na naše náklady. Po uplynutí tejto doby neuznávame reklamácie týkajúce sa kompletnosti, či prípadného poškodenia dodaného tovaru.

Záručná lehota na skryté vady tovaru (také, ktoré sa nedali zistiť po vybalení obsahu dodávky) je 24 mesiacov, ak nie je písomne uvedené inak.

Reklamáciu si môžete uplatniť osobne, alebo tak, že tovar pošlete poštou, ako obyčajný balík (v prípade väčšej hodnoty poistený) na adresu, odkiaľ bol balík odoslaný. Rozhodne nezabudnite priložiť presný popis závady a v prípade PC hier aj konfiguráciu počítača. Reklamačný postup je štandardný – podľa Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

Pokusom o reklamáciu tovaru bez dokladu o jeho zakúpení u nás len zbytočne strácate čas.

Ak ste sa pri kúpe tovaru cez náš zásielkový obchod pomýlili, alebo sa vám jednoducho nepáči, máte nárok na vrátenie peňazí. Platí to však len v tom prípade, ak nám tovar vrátite nepoužitý. Samozrejme, spätné zaslanie tovaru a peňazí prebehne na vaše náklady. Pozor, musíte tak učiniť do 7 dní od prijatia zásielky. Za vrátenie tovaru v tejto lehote neúčtujeme žiadne dodatočné poplatky, vrátime vám celú čiastku zaplatenú za tovar.

V prípade, že si nevyberiete zásielku a nám sa vráti naspäť s oznámením typu „Zásielka v odbernej lehote nevyzdvihnutá“, ocitnete sa u nás na tzv. „čiernej listine“. Jej význam je veľmi jednoduchý – v prípade vášho ďalšieho objednania tovaru, si vyhradzujeme právo dodatočne vám zaúčtovať penále vo výške 150,–Sk s DPH, čo sú náklady, ktoré nám neplánovane vznikli nevyzdvihnutím vašej zásielky (v tejto sume je obsiahnuté poštovné k vám aj späť, ktoré v obidvoch prípadoch platíme my).

Rozhodne sa nehanbite kontaktovať nás vždy, keď sa budete chcieť na niečo opýtať, prípadne budete mať s niečím problém. Pri pokuse telefonovať nám, berte prosím do úvahy, že vám budeme môcť odpovedať len v čase otváracích hodín nášho obchodu v Bratislave na Heydukovej ul. č. 4.

Vašu objednávku považujeme za záväznú a tak k nej aj pristupujeme. Preto očakávame, že si aj vy objednávate tovar z vlastnej vôle, vlastným menom, na vlastný účet a so všetkou vážnosťou.