Ohnivé pero Q2 2009: O Drakulovi

Bol raz jeden upír a volal sa Drakula. Chcel si zahrať hru Človeče nehnevaj sa. Ale nemal s čím hrať. Vytrhol si preto 16 zubov a urobil si z nich panáčikov.

Na štyri zuby nalial krv. Na ďalšie štyri zuby nalial krv a prilepil na ne šupku z hrušky. Na ďalšie krvou prilepil šupku zo slivky. Na posledné prilepil zelené listy.

Potom zavolal svojho syna Drakulíka aby si s ním zahral. Drakulík si vybral žltých panáčikov a Drakula si vybral červených. Bol však hladný a červené figúrky olízal, až zostali biele. Potom si zobral zelené, odlepil listy a tiež oblízal krv. Ostali mu už len modré figúrky. Bol však stále hladný a oblízal aj tie.

Nakoniec obaja museli hrať s bielymi panáčikmi a potom sa do krvi pohádali, kto zvíťazil.

  • Toto je príspevok do súťaže mikropoviedok Ohnivé pero.
  • Je publikovaný v pôvodnom stave, neprešiel redakčnou ani jazykovou úpravou.
  • Súťažné poviedky sú publikované pravidelne, každý týždeň jedna.
  • Uzávierka súťaže nie je, súťaž potrvá, kým budú prichádzať príspevky.
  • Existujú čiastkové uzávierky, ktoré budú oznámené s dostatočným predstihom. Ku dňu čiastkovej uzávierky sa uskutoční vyhodnotenie poviedok, ktoré boli publikované medzi dvoma čiastkovými uzávierkami.
  • Na hodnotenie poviedky má vplyv jej čítanosť, počet a obsah komentárov, názor redakcie a hlasovanie, ktoré sa uskutoční po čiastkovej uzávierke.
  • Vyhodnotenie a odmenenie víťazov sa uskutoční priebežne, po ukončení hlasovania, dátum najbližšieho termínu redakcia oznámi s dostatočným predstihom.
  • Viac v pravidlách súťaže.

25. mája 2009
Zuzana Knižková