Nejočekávanější filmy roku 2009 – 1. díl

fanta08-43_obalka

X-Men Origins: Wolverin

Pokud patříte k fanouškům X-men a Wolverina obzvlášť, v roce 2009 si přijdete na své. Hugh Jackman se totiž vrací v roli, která ho katapultovala ke hvězdám. Režie X-Men Origins: Wolverine se sice chopil nezkušený Gavin Hood, ale trailer, který v létě unikl na internet, očekávání naplnil. Wolverine se v něm prohání na motorce, drtí doutník mezi zuby, nepřátele krájí na plátky a za ním vybuchuje jedna rekvizita za druhou. Není divu, část filmu se bude odehrávat během 2. světové války. A pokud by vám byl jeden mutant málo, vězte, že do akce se zapojí taky Sabretooth (Liev Schrieber) a noví mutanti Deadpool, Beak, Silver Fox, Gambit, The Blob, Kestrel, Agent Zero a Weapon XI. Fanoušci slintají už teď.

Světová premiéra: 1. května 2009

Inglorious Bastards

Quentin Taratino je zpátky, tentokrát se svým dlouho připravovaným válečným filmem Inglorious Bastards, v němž se komando složené z židovských vojáků vydá během 2. světové války na lov nacistů. Ani tentokrát přitom nepůjde o tak úplně původní dílo. Tarantino se inspiroval stejnojmenným italským filmem z roku 1977 (česky jako Ten prokletý obrněný vlak), který se pro změnu inspiroval legendárním nářezem Tucet špinavců. Dopsání scénáře oznámil Quentin v květnu na letošním festivalu Cannes a při té příležitosti prohlásil, že za rok bych chtěl mít film hotový a v Cannes ho představit. Nu, má co dělat chlapec, ale štěstí mu zatím přeje. Do role šéfa komanda získal Brada Pitta a k němu se stejně rychle přidali další herci – Simon Pegg, režisér Eli Roth, Mike Myers, B.J. Novak, Til Schweiger a Diane Kruger. Natáčení začalo v říjnu a pokud všechno dobře půjde, dočkáme se divočiny, kterou Quentin Tarantino podle svých posledních slov zřejmě znovu rozetne na dva díly.

Světová premiéra: květen 2009?

Celý článok si môžete prečítať vo Fantázii 43

Okrem iného vo Fantázii nájdete:

  • rozhovor s Christopherom Paolinim
  • nový strip od Michala Jedináka
  • tretia časť románu Sekera z bronzu, rúno zo zlata od Juraja Červenáka
  • pravidelné rubriky
  • súťaže
  • a mnoho ďalších skvelých článkov

11. novembra 2008
Lukáš Franta