Krst knihy ZA HRADBAMI

Spoznajte prekliatie Elyonovej krajiny siahajúce hlboko do minulosti v novom bestselleri Patricka Carmana.

Prvá kniha z novej fantasy trilógie Elyonova krajina s názvom Za hradbami začala svoju púť k čitateľom. Stalo sa tak na krste tejto knihy 28. marca 2006 v kníhkupectve Panta Rhei, Polus City Center v Bratislave. Krstnou mamou sa stala milovníčka kníh a fantasy literatúry, speváčka Katarína Koščová. Pozvanie na krst prijala aj prekladateľka pani Oľga Kralovičová, odborníčka na predklad fantasy literatúry pre mládež.

Príbeh 12-ročnej Alexy, ktorá túži spoznať tajomstvá skrývajúce sa za hradbami mesta, kde trávi spolu s otcom každé leto, uchvátil čitateľov už v dvanástich krajinách sveta. Odvaha a získané nové schopnosti jej pomôžu ochrániť priateľov pred zlom prichádzajúcim z Temných hôr. Povestné hradby v románe majú aj prenesený význam: chránia nás síce pred zlom, ale môže sa stať, že sa k nám cez ne nedostane ani dobro.

„Želám tejto knihe, aby prešla mnohými rukami a dlho rozdávala radosť,“ povedala Katka Koščová a pokrstila knihu zázračnými“ kamienkami.

Myšlienka na záver: „Ak si zapamätáte aspoň jednu vetu z každej knihy, ktorú ste prečítali, splnila svoje poslanie.“

Viac informácií o knihe nájdete na stránkach vydavateľstva Fragment?.


3. apríla 2006
Fandom SK - PR