KoprCon 2003 - 14. - 16. 11. KOPŘIVNICE

O prodlouženém víkendu 14. – 16. listopadu se kopřivnická Základní škola dr. Milady Horákové stane dějištěm prvního ročníku setkání fanoušků sci-fi, fantasy a příbuzných žánrů. Třídenní akce nabídne svým účastníkům desítky hodin zasvěcených i humorně laděných přednášek, diskuzí, herních turnajů, soutěží, videoprojekcí a chybět nebude ani divadlo.

Akce je určená především fandům fenoménu STAR WARS, ovšem svůj program si na ní najdou také milovníci Pána Prstenů, Mangy a anime, Harryho Pottera, Star Treku, RoboCopa, nebo večerníkového seriálu Vydrýsek, kterému je věnována recesní dvouhodinovka. Kopřivnický KoprCon bude také posledním místem v republice, kde bude možné shlédnout zatím poslední díl ságy STAR WARS. Druhá epizoda Klony útočí bude v tuzemské derniéře promítána v sobotu dopoledne. Naopak premiéru si v Kopřivnici odbudou dva románové tituly nakladatelství Egmont ze světa Star Wars. V rámci Galavečera conu budou vyhlášeny také výsledky literárních soutěží O Zlatého ysalamirie a Radegast 2k+3. KoprCon má ambice stát se důstojným nástupcem zaniklého kolínského Raukonu. Organizační tým věnuje velkou péči nejen sestavování atraktivního programu, ale také přívětivé tváři conu. Nejde nám o to zahltit příchozí programem. Původním posláním conů je především setkávání fanů a na KoprConu bude mít každý dost příležitostí (nejen ;-) k setkání s přáteli, aniž by mu utíkal program, který měl zájem vidět.

Mezi hosty KoprConu 2003 budou také známá jména. O mystériích naší země bude hostům akce vyprávět známý záhadolog a cestoval Arnošt Vašíček. Autor knižní trilogie Planeta záhad či stejnojmenného televizního seriálu se ve své přednášce dotkne záhadných archeologických objevů a důkazů o nevysvětlitelných úkazech z celé naší planety. Filmový publicista František Fuka (např. Cinema) dá posluchačům nahlédnout do kuchyně hollywoodských filmových studií a přiblíží vznik českých překladů Star Wars, které má na svědomí.

To, co láká fanoušky fantastiky nejen ze všech koutů České republiky, Slovenska a dokonce i Polska, je nejen možnost setkat se s komunitou sdílející podobné zájmy, ale také možnost změřit síly v mnoha turnajích a hrách. Vyhlášena bude soutěž o nejlepší kostým, v PC herně poběží počítačové hry a připraveno je několik turnajů ve speciálních karetních hrách. Milovníci akčnější zábavy jistě upřednostní CTF Live nebo chystaný volejbalový turnaj.

Informace, přihláška a program je k nalezení na webu www.cswu.cz/koprcon , podrobnější informace a upřesnění lze také získat na e-mailu david.machacek@koprivnice.cz nebo randalf@scifi.cz .

Na KoprCon Vás srdečně zvou a těší se na setkání -dam- a Randalf.

P.S. (zvláště pro fany z Prahy a okolí): Přijeďte si po Miniconu pro nášup. Sobotní program běží do noci a nedělní končí až večer. A když je v pondělí to volno, bylo by škoda toho nevyužít. A vy ostatní můžete conovat u nás už v pátek ;-)

BTW: V pátek večer proběhne ve vedlejší budově koncert kapely MiG-21. Není to sice oficiální součást conu, ale pro některé to může být další důvod, proč do Kopřivnice přijet.


6. novembra 2003
Fandompress