Komiksoví scenáristi hláste sa!

Hľadá sa autor, schopný napísať pre slovenského maliara Miroslava Budiša (Autor Dee) scenár pre cca 8-stranový komiks. Príbeh sa má odohrávať v sci-fi prostredí. Komiks sa zúčastní súťaže, ktorú vypísalo španielske komiksové vydavateľstvo Norma Editorial (www.norma-ed.es)

Súťaž je dotovaná nasledujúcimi cenami:

  • Cena za najlepšie dielo – 2500 Euro
  • Cena za najlepší scenár – 1000 Euro
  • Cena za najlepšiu kresbu – 1000 Euro
  • Cena za najlepšie farebné spracovanie – 600 Euro

Scenáre môžete odosielať na autordee@autordee.com

Súťaže sa môžu zúčastniť aj ostatní slovenskí výtvarníci so svojimi dielami. Podmienky sú nasledovné (pre doslovný preklad podmienok kontaktujte M. Budiša):

  • Zúčastniť sa môžu osoby všetkých národností a veku, individuálne, alebo kolektívne. Každá skupina alebo jednotlivec je limitovaný prezentovaním len jedného diela na kategóriu.
  • Práce predstavené na súťaži musia mať 8 strán vo formáte A4. Texty v jazyku španielskom, alebo v anglickom.
  • Akceptované sú všetky témy, ako aj techniky, všetky diela však musia byť vytlačené na papieri a odoslané poštou.
  • Na zadnej strane každého listu musí byť: 1) Názov diela 2) Číslo strany 3) Meno, pseudonym autora 4) Vek autora 5) Adresa a telefón.
  • Posielajte len kópie, organizácia nezaručuje návrat súťažných prác.
  • Súťažné príspevky treba označiť na obálke \„Primer Concurso Norma Comics\“ a odoslať na adresu:

Norma Editorial, S.A.Fluvia, 89 Barcelona (Spain)

-Termín uzávierky súťaže je 27. februára 2004.

  • Neakceptuje sa žiadne dielo, ktoré: vyhralo nejakú súťaž v minulosti, bolo publikované v médiách (profesionálnych ani amatérskych), ani vytvorené pred 1. januárom 2003.
  • Výsledky budú vyhlásené 8. apríla 2004 v kníhku­petstve Norma Comics v Barcelone.

14. októbra 2003
Fandom SK - PR