Kniha bolesti − temná kobka žánrovej literatúry

Kniha bolesti - obálka

Viete čo majú spoločné Jiří. W. Procházka, Dušan D. Fabian, Martin Moudrý, Marja Holecyová, Daniel Tučka, Hanina Veselá, Mark E. Pocha, Anna Šochová, Milan Petrák, Janko Iša a František Jirka? Predsa to, že už čoskoro ich všetkých nájdete v antológii českých a slovenských SF poviedok Kniha bolesti. A to si píšte, že to nebudú príbehy pre útlocitných…


Hovorí sa, že človek by mal v živote vyskúšať všetko.

Ale hovorí sa aj, že injekcia nebolí alebo že duše dobrých ľudí po smrti putujú na lepšie miesto.

Preto majte na mysli, že ak sa rozhodnete nahliadnuť na ľudskými šťavami zafŕkané stránky pripravovanej Knihy bolesti, budú tam na vás čakať tmavé kúty, hrdzavé reťaze, zakrvácané háky, prederavené pľúca, odľahlé horské chaty, desivé nočné tvory, mŕtvoly, živé mŕtvoly, démonické bytosti, lačné krysy, nabrúsené čepele, zradní obyvatelia futuristického mrakodrapu, šikanujúci zamestnávatelia či iné podoby koncentrované­ho zla.

Nestačilo? Chcete vedieť viac? Chcete vedieť, o čom budú príbehy?

Tak teda dobre: cisársky vojak zažíva peklo v bohom zabudnutom horskom mestečku; nezvyčajný šofér na zvyčajnej trase stretáva nezvyčajnú stopárku; osamelý muž v postapokalyp­tickom svete prepadá nebezpečným náladám; celkom obyčajný pracovný pohovor sa zvrtne nečakaným smerom; umelá inteligencia nadobudne na 98,69% istotu, že za niektoré činy ju čakajú výčitky svedomia; profesionálny zabijak v gigantickom meste zoberie nesprávny kšeft; krídla anjelov kontra pekelné červy; všetko pohlcujúci oheň; príbehy v príbehoch…

Ak si ešte stále trúfate, môžete sa do tejto knihy začítať už v septembri.

Len aby sa vám potom netriasli ruky.

Knihu bolesti zostavil Mark E. Pocha, obálka Martin Cuco Luciak, vychádza vo vydavateľstve Artis Omnis.


22. augusta 2013
Fandom SK - PR