KEĎ SI VYMÝŠĽAM... 2007

Gymnázium Vrbové a mesto Vrbové vyhlasujú VIII. ročník celoslovenskej literárnej súťaže SF poviedok žiakov základných a stredných škôl – “KEĎ SI VYMÝŠĽAM… 2007”.

Podmienky súťaže:

  1. Súťaže sa môže zúčastniť každý autor (žiak alebo študent) s poviedkou napísanou v slovenskom jazyku, ktorá nesmie byť do vyhlásenia výsledkov nikde publikovaná.
  2. Súťaží sa v dvoch kategóriach:
  1. kategória – žiaci základných škôl,
  2. kategória – študenti stredných škôl.
  1. Účastník môže poslať do súťaže iba jednu prácu v rozsahu max. 4 strany (30 riadkov po 60 znakov).
  2. Príspevky posielajte v 4 (štyroch) identických exemplároch + disketa, prípadne e-mailom (MS Word).
  3. Práce prijaté do súťaže sa nevracajú. Vyhlasovateľ garantuje, že práca nebude použitá v rozpore s autorským zákonom.
  4. Ku každej práci treba uviesť meno, vek, bydlisko, kategóriu a navštevovanú školu.
  5. Súťažiaci k zásielke priloží vyplnenú prihlášku.
  6. Príspevok, ktorý nevyhovuje podmienkam, bude vrátený autorovi do 14 dní. Po uplynutí tejto lehoty je príspevok považovaný za prijatý.

Vyhodnotenie a ocenenia súťaže:

  1. Práce posúdi odborná porota, ktorá navrhne vyhlasovateľom súťaže udeliť finančné ocenenia autorom víťazných prác v každej kategórií.
  2. Ak súťažné práce nedosiahnu požadovanú úroveň, odborná porota má právo navrhnúť vyhlasovateľom niektorú z cien neudeliť.
  3. Víťazné práce budú uvedené na www.gvrbove.edu.sk, v dvojtýždenníku Hlas Vrbového a z vybraných prác bude zostavený zborník, ktorý dostane každý účastník súťaže.
  4. Uzávierka súťaže je 15. decembra 2006. a jej vyhodnotenie, spojené so slávnostným odovzdávaním cien, sa uskutoční v marci 2007 v kúrií Mórica Beňovského vo Vrbovom.
  5. Práce posielajte na adresu:

Gymnázium Vrbové Beňovského 358/100 922 03 VRBOVÉ, alebo e-mailom: gymvrbove@zoznam.sk


11. apríla 2006
Fandom SK - PR