HR GIGER: AUTOGRAMIÁDA V PROSTORÁCH VÝSTAVY MIMO DOBRO

V sobotu 21. 5. ve tři hodiny odpoledne se mohou zájemci podruhé osobně setkat s HR Gigerem na jeho právě probíhající výstavě Mimo dobro v Národním technickém muzeu. HR Giger zde bude podepisovat knihy a ostatní materiály spojené s výstavou.

Hned druhý den po účasti na akci Tatoo Convention www.tattoo-convention.cz jejímž je čestným hostem, bude možné opět uvidět umělce mezinárodního věhlasu v Praze. Jeho autogramiáda proběhne v kulisách jedné z nejnavštěvo­vanějších výstav tohoto roku.

Praha, Národní technické muzeum 14. dubna – 13. července 2005

Největší výstava stvořitele biomechanického světa, otce Vetřelce a držitele Oscara za filmový design. Švýcarský umělec v Praze představuje nejen výběr ze svého malířského díla, ale i filmové, hudební a multimediální projekty, na nichž se podílel.

K této výstavě vyšel obsáhlý katalog v české a anglické verzi. Mnohé textové i obrazové materiály vychází v této publikaci poprvé. Tento katalog bude také možné na výstavě zakoupit a nechat signovat autorem. Mnoho dalších publikací i předmětů spojených s umělcovou tvorbou a přivezených z celého světa, najde návštěvník v Giger Shopu.

Místo konání výstavy a doprovodných programů: Národní technické muzeum Kostelní 42, 170 78 Praha 7

Otevírací doba: úterý – pátek, 9,00 – 17,00 hodin sobota a neděle: 10,00 – 18,00 hodin


17. mája 2005
Fandom SK - PR