HELLBOY NA ODPOČINKU

Nový rok treba hneď od začiatku poriadne osoliť, čo si uvedomili aj vo vydavateľstve Dark Horse. O tom, že sa chystajú nasadiť latku veľmi vysoko hneď v januári, svedčí aj celkom nová comicsová miniséria Mike Mignola´s B.P.R.D.: Hollow Earth.

V tomto príbehu sa Mike Mignola, autor každému známeho Hellboy-a, rozhodol predstaviť čitateľom aj ďalších zamestnancov veľmi zvláštnej agentúry B.P.R.D. (Bureau for Paranormal Research and Defense – Výbor pre paranormálne vyšetrovanie a obranu). Začiatok roka teda odštartuje prvý z troch príbehov Abého Sapiena, Rogera Homuncula a Johanna Krausa, ktorí si po Hellboyovom nedávnom odchode nevedia predstaviť svoju budúcnosť. Z obsahu prvého čísla je zatiaľ známe akurát to, že Abe Sapien má víziu, v ktorej dostane varovanie pred nebezpečenstvom hroziacim nezvestnej Liz Sherman. Na základe tejto vízie presvedčí zopár svojich zvláštnych kolegov na misiu, ktorá môže viesť až do stredu Zeme…

Celá miniséria je síce pod taktovkou M. Mignolu, ale tentokrát mu scenáristicky vypomáhajú Christopher Golden (Hellboy: The Lost Army), Tom Sniegoski (Buffy/Angel) a maliarsky Ryan Sook (Spike and Dru, Spectre).

23. január – Mike Mignola´s B.P.R.D.: Hollow Earth 1 (of 3), FC, 32 strán 27. február – Mike Mignola´s B.P.R.D.: Hollow Earth 2 (of 3), FC, 32 strán

Je možné objednať na brloh@brloh.sk&nbsp Bystrík Antalík


27. novembra 2001
Fandom SK - PR