Filmový večer s explóziou chutí

Nezávislé združenie tvorivých ľudí zo Žiliny Vás pozýva na premietanie krátkych amatérskych filmov s fantastickou tématikou, čítanie z poviedok žánru fantasy a výstavu ponurých umeleckých fotografií. Stretnutie sa uskutoční v sobotu 1. októbra 2005 v priestoroch Stanice Záriečie v Žiline.

Program začína o 19.00 a končí podľa explózie chutí priaznivcov.

Hlavné filmové menu:

-- Podozrenie na — (Peter Pikna, Štefan Sopčiak, Lucia Droppová, Jozef Mika, Tomáš Loveček, Stanislav Peťko) 2005 Človek sa vyberá na dobrodružnú cestu za cieľom, počas ktorej začne mať veľmi konkrétne podozrenie, či z nej náhodov neschádza…

-- Voľba (Peter Pikna) 1999

-- Oltár (Peter Pikna, Milan Ďuroš) 2000

-- 25 (Lucia Droppová, Michal Farkaš, Erik Stránai, Tomáš Loveček, Martin Rezníček) 2004 Spontánny video happening. Filmová improvizácia okolo opustenej lanovky a prekliateho sedadla číslo 25.

-- To je otázka (Peter Pikna, Erik Stránai) 2003 Máte radi Sydney? Hudobný výlet ulicami austrálskeho mesta ako pozadie pre myšlienky o chýbajúcich kamarátoch.

-- Prsteň na Malej Fatre (Peter Pikna, Peter Kopták, Michal Farkaš, Martin Rezníček, Lucia Droppová, Jana Uramová) 2003 Krátka sekvencia aranžovaná podľa filmu P. Jacskona Spoločenstvo Prsteňa.

-- The Claim (Peter Pikna, Peter Snadík) 2003

-- Politik (Peter Snadík, Nora Devečková) 2004

-- égalité-fraternité-europé (Peter Snadík, Petra Detersová, Jana Uramová) 2005 Jeden pohľad na historický vývoj v Európe a jedného maličkého štátiku v jej srdci.

-- 2B.L.A. news-home edition (Peter Pikna, Petra Detersová, pán& paní Kjubovi, Tomáš Loveček, Stanislav Peťko, Lucia Droppová, Peter Snadík) 2005

-- 2B.L.A. news-professional edition (Peter Pikna, Petra Detersová, Tomáš Loveček, Stanislav Peťko, Lucia Droppová, Peter Snadík) 2005 Horúce novinky televíznej stanice 2B.L.A.odhaľujú skutočný zdroj zla.

-- Zvieratá (Peter Pikna, Lucia Droppová, Alex Bombor, Stanislav Staško, Erik Stránai, Lukáš Púchovský, Peter Zámiška, Tomáš Loveček, Slavomír Glos, Ivan Reviľák, Martin Hudoba, Juraj Čermák, Zákulisný Orchester a hostia a ďalší) 2005 Konečná premiéra bezrozpočtového krátkeho amatérskeho veľkofilmu. „Boli tu prvé, a prvé aj budú“, alebo „evolúcia bola úspešná-prežili sme“, ako konštatuje dr.Oden Zehra v jeho slávnej encyklopédii o Histórii mliečnej dráhy a rozpútava možno najkratší mýtický príbeh v (amatérskej) filmovej histórii.

-- Bieločierny svet (Peter Pikna, Ivo Remenec, Andrej Chochúľ a Michal Segiň) 2004 Dokumentárny film o jednej z mnohých výprav mnohých ľudí za dobrodružstvom.

Lucia „Nefertiti“ Droppová


21. septembra 2005
Nefertiti