Fantastické tipy na týždeň 31. júla – 6. augusta 2023

Vitajte pri ďalšom tohoročnom vydaní nášho prázdninového servisu, v ktorom vás budeme informovať o podujatiach zaujímavých pre fanúšikov fantastiky a alternatívneho životného štýlu. Na tento týždeň sme pre vás vybrali dračie dni, zábavu s Legom a školu princezien.

Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


Dračie dni

Anotácia

Rodinný festival v novom šate. Dračie dni sú originálny rozprávkový festival pre celú rodinu. Tentokrát vás pozývajú zažiť príbeh o kráľovskej svadbe, počas ktorého vás čaká množstvo smiechu aj prekvapení. Dráčik Arnošt sa naučí novým schopnostiam a mladému kráľovskému páru medzičasom poriadne zamieša plánmi bosorka. Tešiť sa však môžete aj na celkom nový štýl zážitku. Predstavenia a hravé úlohy Dračích dní sú totiž súčasťou jediného príbehu. Nestačí sa teda len pozerať! Aby ste spoločne zlomili bosorkinu kliatbu, musíte sa prv vybrať na rozprávkovú pátraciu výpravu. Splnením úloh v piatich kráľovských komnatách získate časti k čarovnému zaklínadlu. Každé z detí, ktoré pomôžu zachrániť princeznú, budú ocenené Rádom dračieho kráľovstva! Ste pripravení oddýchnuť si od všednej reality a vstúpiť do sveta rozprávok?

Miesto konania podujatia: Smolenický zámok

Termín podujatia: 5. a 6. august 2023

Vstupné: 15 €, deti do 3 rokov zadarmo

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Letná LEGO® zábava

Anotácia

Organizátori pripravili výstavu 8 unikátnych LEGO® sôch rozmiestnených na všetkych poschodiach Novumu. Počas letných víkendov každú sobotu a nedeľu v čase od 15:00 – 18:00 je pripravená v event zóne pri CCC aj hravá detská zóna s LEGO® kockami, kde sa vaše deti vyhrajú do sýtosti.

Miesto konania podujatia: Novum, Prešov

Termín podujatia: 1. júla – 31. augusta 2023

Vstupné: neuvedené

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Škola princezien

Anotácia

Chceš byť ako tvoja obľúbená princezná? Práve teraz sa ňou môžeš stať.

Miesto konania podujatia: Spišský hrad

Termín podujatia: 6. augusta 2023 11:00 – 16:00 hod.

Vstupné: neuvedené

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Facebookovská stránka organizátora podujatia.


Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


31. júla 2023
Fandom SK