Fantastické tipy na týždeň 28. augusta - 3. septembra 2023

Vitajte pri poslednom tohoročnom vydaní nášho prázdninového servisu, v ktorom vás informujeme o podujatiach zaujímavých pre fanúšikov fantastiky a alternatívneho životného štýlu. Na tento týždeň sme pre vás vybrali drakov a drakobijcov, hradné hry a beckovského hrdinu.

Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


Pod krídlami draka

Anotácia

Výstava drakov a drakobijcov je impozantná výstava určená najmä pre rodiny s deťmi, ale aj pre dospelých, ktorý sa chcú aspoň na chvíľu vrátiť do detského sveta plného fantázie a mystiky. Môžete sa tešiť na ohromujúcich lietajúcich drakov, hadieho draka či drakov v klietkach.

Miesto konania podujatia: Trenčiansky hrad

Termín podujatia: do 3. septembra 2023

Vstupné: Vstup je v rámci hradných okruhov.

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Fiľakovské hradné hry

Anotácia

Druhého septembra fiľakovské hradné nádvorie opäť ožije históriou. Navštevníci sa budú môcť zoznámiť s každodenným životom, kultúrou a tradíciami obdobia medzi 13. a 17. storočím. Zaujímavosťou tohto ročníka budú ukážky tancov a odevu z doby renesancie a baroka, predstavenia pastierskych a loveckých psov a sokoliarstva. Zavŕšením dňa bude večerný koncert barokovej hudby.

Miesto konania podujatia: Fiľakovo

Termín podujatia: 2. septembra 2023

Vstupné: neuvedené

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Beckovský hrdina alebo ako Krutovlada slnko ukradla

Anotácia

Interaktívna rozprávka, v ktorej sa objavia známe aj neznáme postavy z ľudových rozprávok, ktoré pozbieral Pavol Dobšinský. Z rozprávky do ZáBaVKy.

Miesto konania podujatia: Beckov

Termín podujatia: 29. augusta 2023 9:00 – 18:00

Vstupné: na stránke organizátora podujatia

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


28. augusta 2023
Fandom SK