Fantastické tipy na týždeň 21. – 27. augusta 2023

Vitajte pri ďalšom tohoročnom vydaní nášho prázdninového servisu, v ktorom vás informujeme o podujatiach zaujímavých pre fanúšikov fantastiky a alternatívneho životného štýlu. Na tento týždeň sme pre vás vybrali kráľovskú svadbu, katovský príbeh a rozprávkovú výstavu.

Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


Kráľovská svadba

Anotácia

Rezervujte pre svoju rodinu alebo priateľov pobyt v stredovekom stane a zažite autentický historický zážitok, na ktorý sa len tak nezabúda! Oblečte si stredoveké šaty, naučte sa zručnostiam našich predkov a obohaťte svoju letnú dovolenku o nové spomienky. Kráľovská svadba sa odohráva na Pustom hrade vo Zvolene a patrí medzi unikátne zážitky, ktoré hostí prenesú do stredoveku. Spolu so sprievodným programom patrí medzi najobľúbenejšie letné podujatia na Strednom Slovensku. Stredoveké stany tvoria dlhodobú súčasť tohto podujatia. V rámci eventu si ich hostia môžu prenajať a stať sa tak priamou súčasťou Kráľovskej svadby vďaka autentickému ubytovaniu a oblečeniu.

Miesto konania podujatia: Pustý hrad, Zvolen

Termín podujatia: 25. – 26. augusta 2023

Vstupné:
Stredoveký stan (2 os.) 139 €
Stredoveký stan (3 os.) 179 €
Stredoveký stan (4 os.) 219 €

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Povolaním kat

Anotácia

Poď na hrad, majster kat ťa volá! Nočné prehliadky už neodmysliteľne patria k letnej sezóne na Trenčianskom hrade. Tá tohtoročná nám vyrozpráva napínavý príbeh o tom, aký život viedli majstri katovského remesla. Boli kati len bezcitní vykonávatelia svojho remesla? Alebo presne takí istí ľudia ako my, ktorí však museli bojovať so svojím ťažkým osudom? Na Trenčianskom hrade opäť ožije minulosť a vy môžete byť pri tom. Príďte zažiť unikátnu nočnú divadelnú prehliadku v podaní Mestského divadla Považská Bystrica plnú vzrušenia, emócií, ale aj dávky strachu.

Miesto konania podujatia: Trenčiansky hrad

Termín podujatia: 25. – 26. augusta 2023 18:00, 18:45, 19:30, 20:15, 21:00, 21:45

Vstupné:
NOČNÉ PREHLIADKY – „Povolaním kat“
Dospelí: 14,00 €
Dôchodcovia, vojnoví veteráni: 10,00 €
Žiaci a študenti od 7 do 18 rokov: 10,00 €
Žiaci a študenti od 19 do 26 rokov: 10,00 €
ŤZP, ŤZP – S: 5,00 €

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Výstava Z rozprávky do rozprávky

Anotácia

Výstava ilustrácií Hedvigy M. Gutierrez.

Miesto konania podujatia: Mestská knižnica Piešťany

Termín podujatia: 9. júna – 31. augusta 2023

Vstupné: neuvedené

Podujatie je vhodné pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


21. augusta 2023
Fandom SK