Fantastické tipy na týždeň 11. - 17. júla 2022

Vitajte pri ďalšom vydaní nášho prázdninového servisu, v ktorom vás budeme informovať o podujatiach zaujímavých pre fanúšikov fantastiky a alternatívneho životného štýlu. Na tento týždeň sme pre vás vybrali stretnutie s upírom Nosferatu, Dračie dni a oslavu s Legom.

Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


Výstava Upír Nosferatu

Anotácia

Výstava „Upír Nosferatu“ vznikla v spolupráci Oravského múzea P. O. Hviezdoslava a Spojenej školy v Nižnej. Študenti umeleckých odborov pripravili diela spojené so 100. výročím natočenia kultového hororového filmu „Nosferatu symfónia hrôzy“ na motívy románu Brama Stokera „Dracula“ v réžii Friedricha Wilhelma Murnaa. Výstava bude inštalovaná v priestoroch Citadely Oravského hradu.

Miesto konania podujatia: Citadela Oravského hradu

Termín podujatia: jún – august

Vstupné: neuvedené

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Dračie dni

Anotácia

Dračie dni sú originálny rozprávkový festival pre celú rodinu. Organizátori vás pozývajú do sveta drakov, víl a odvážnych rytierov, v ktorom ožijú tie najkrajšie legendy. Počas tohto leta precestujete Slovensko s ešte bohatším celodenným programom. Tešiť sa môžete na originálnu dračiu rozprávku s profesionálnym hereckým obsadením. Táto je však interaktívna, takže nebude len na pozeranie. Staňte sa aj sami súčasťou príbehu a príďte hrdinom na pomoc v náročnej úlohe tohto leta. Zachráňte spoločne malého dráčika Arnošta pred intrigami zloducha Zloboja. Len s pomocou detí môže dobro zvíťaziť nad zlom! Dračiu rozprávku bude sprevádzať bohatá ponuka zábavy a aktivít Hradných hier a pestré stánky remeselníkov Hradného jarmoku. Organizátori nezabudli ani na niečo chutné na zakúsnutie a osvieženie.

Miesto konania podujatia: Bojnice, Zvolen, Smolenice, Budatín

Termíny podujatia:
16. – 17. 7. Bojnický zámok
23. – 24. 7. Zvolenský zámok
6. – 7. 8. Smolenický zámok
13. – 14. 8. Budatínsky hrad

Vstupné:
12 € osoba/deň
Dostupné online aj na mieste
Deti do dovŕšenia 3 rokov zadarmo

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


LEGO® v Hniezdnom

Anotácia

Výstava sa koná pri príležitosti 90. výročia vzniku značky LEGO®.

Miesto konania podujatia: Galéria Hniezdne č. 3

Termín podujatia: denne do 19:00 hod. od 10. 6. 2022 do 10. 9. 2022

Vstupné: neuvedené

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


11. júla 2022
Fandom SK