ELFCON 2002

Ak je niekto z Vás očarený mýtickou elfskou civilizáciou, alebo len „tak po našom“ rád číta dobrú, vtipnú, bojovú alebo heroickú fantasy, zaskočte si cez víkend 22. – 24. 3. 2002 na ELFCON 2002.

Malebné moravské mestečko, ktoré nesie meno slávneho českého básnika – Havlíčkův Brod bude po tri dni hostiť všetkých priateľov elfov, trpaslíkov a iných príšeriek na Festivale Fantazie. „Elfcony“ patria medzi zriedkavé podujatia, ktoré sú zamerané iba na fantasy a vytvárajú si pomaly vlastnú kultovú atmosféru. Je to možné aj vďaka tomu, že ich návštevníci sa s ideami cti, statočnosti, odvahy a priateľstva stotožňujú natoľko, že ich prenášajú aj do svojho bežného života. Na tomto stretnutí môžete spoznať ľudí, pre ktorých nie je podstatná len fantasy literatúra, ale aj možnosti, ktoré dáva fantázii a predstavivosti dnešného človeka. Môžete sa stretnúť so živými Merlinmi, nádhernou Galadriel v splývavom plášti či inými menej známymi postavami, ktoré vám s vážnosťou hlbšieho poslania naznačia nielen spôsob vašej možnej sebarealizácie, ale aj cestu, ktorá môže obohatiť váš život. Budete smieť nazrieť do sveta hier na hrdinov a možno sa vám podarí aj pochopiť, prečo vôbec existujú a fascinujú mnohé vekové kategórie verných hráčov.

elfcon@email.cz&nbsp Tono Stiffel & Miso Jedinák


19. marca 2002
Fandom SK - PR