Druhá grafická súťaž s témou Harry Potter!

HarryRonHermione_wtrmk.jpg

Portál Fantasy-svet.net a časopis Fantázia vyhlasujú grafickú súťaž s témou Harry Potter.

Námetom tejto súťaže je koláž. Každý, kto sa rozhodne zapojiť, bude mať za úlohu stvárnenie vývoja postavy/postáv cez minimálne 3 filmy. Keďže sa dospelé postavy vo filmoch menili minimálne, do koláže môžete vybrať ktorúkoľvek detskú postavu.

PODMIENKA: Práce musia obsahovať obrázok zo šiesteho filmu – Harry Potter a Polovičný princ – (Samozrejme sú vám k dispozícii obrázky z Faunovej galérie. :D)

Tématizácia prác:

  • vývoj jednej postavy
  • vývoj dvoch postáv – buď ako dvojica, ktorá je spolu niečo ako Harry a Ginny, alebo dve na sebe nezávislé postavy
  • vývoj postáv ako trojice – platí to isté ako pri dvojici, len nemôže byť použitá hlavná trojica

ZÁKAZ: Pridávania nickov na súťažné práce!!!

Do súťaže sa môže zapojiť každý registrovaný užívateľ portálu Fantasy-svet.net.

Súťažné práce nie sú rozmerovo prísne obmedzené, jediná podmienka je, že práce musia mať minimálne rozmery: 1080×540

Povolené sú max. 3 práce na jedného užívateľa.

Hlasovanie sa uskutoční v samostatnom topiku, kde budete mať aj bližšie informácie ako hlasovať.

Výhra: Vecná cena a výherné práce budú uverejnené v časopise Fantázia.

Uzávierka: práce môžete posielať do 20:00, 31.7.2009. Termín sa nebude predlžovať, takže na to pamätajte!

Práce posielajte súkromnou správou alebo na môj mail: caterhine@fantasy-svet.net!

Oficiálne vyhlásenie výsledkov prebehne na festivale Istrocon v Bratislave.

Predmet v súkromnej správe alebo v maily: Grafická súťaž.


1. júla 2009
Fandom SK - PR