Dracon bude aj nebude...

Hotel Brno

Takže je to už isté – klasický Dracon v Brne, ktorý sa každoročne koná okolo Mikuláša tento rok nebude! Nepodarilo sa totiž zabezpečiť miesto konania. Namiesto neho však bude iný con – menší, ale nepochybne aspoň tak dobrý. Bude to LastMinuteCon a conať sa bude 6.-8. decembra v hoteli Brno na Hornej ulici – samozrejme v Brne.

Tak, ako je to zvykom na Draconoch – ide o \„papučocon,\“ teda prídete, zaregistrujete sa, obujete papuče a nemusíte ich vyzúvať až do nedele (aj keď aspoň na spanie by ste zase mohli…) V nových priestoroch s veľkou sálou a dvoma salónikmi sa môže však ubytovať iba cca 200 účastníkov, takže treba sa prihlasovať rýchlo – na adrese http://lastminutecon.scifi.cz/ Na tejto adrese nájdete aj všetky potrebné informácie, prihlasovanie bude fungovať do 30. 11. 2002, ale je možné a veľmi pravdepodobné, že miesta nebudú už skôr…

A na čo sa môžete tešiť? Tradičnú svetovú premiéru tu bude mať prednáška Nalima Lidochaza, tentoraz pod názvom Conan – sportovec. Ďalej to bude prednáška Jana Šimůnka, vyhlásenie ceny Ikaros, prednášať bude aj František Novotný, Jan Kantůrek, Jaroslav Mostecký a Leonard Medek. O zábavu sa postará aj tombola, Conan society (barbarský večierok) a ako to už v Brne na Mikuláša býva – kopec zábavy, známostí, kamarátstiev a srandy…


20. novembra 2002
Fandompress