Do súťaže Svet na tvoj obraz postupujú...

Súťaž Svet na tvoj obraz

Prvý ročník súťaže Svet na tvoj obraz pre amatérskych výtvarníkov vyhlásil denník Fandom SK vo februári toho roku. Do redakcie prišlo množstvo príspevkov, ale aj žiadostí o bližšie informácie či pomoc rozlúsknuť nejaké problematické záležitosti zo strany autorov. Samozrejme, najviac súťažných príspevkov prišlo tesne pred uzávierkou.

Niektoré práce nespĺňali súťažné podmienky, ale po vzájomnom prekonzultovaní podmienok bola väčšina autorov schopná práce upraviť a poslať ich do súťaže znova. Tie práce, ktoré podmienky nesplnili, boli zo súťaže vyradené.

Keďže niektoré súťažné kategórie boli obsadené len minimálne a po vyradení nespôsobilých prác zostalo 39 príspevkov, redakcia sa rozhodla dať príležitosť každému z nich.


Do súťaže Svet na tvoj obraz teda postupujú :

Kategória Junior

Monika Voláková s prácami: 1. Chcem byť ňou (kat. fantasy), 2. Nevojdem sa do formátu (kat. fantasy), 3. Takto sa chudne! (kat. fantasy).

Veronika Šántová s prácami: 1. Trójske kone novej doby (kat. sci-fi), 2. Mačky (kat. sci-fi).

Bibiána Tóthová s prácami: 1. Horné a dolné číhadlá (kat. fantasy), 2. Dračia láska (kat. fantasy), 3. Nebuďte nás (kat. fantasy).

Matej Babic s prácami: 1. Bez názvu 01 (kat. fantasy), 2. Bez názvu 02 (kat. fantasy), (kat. fantasy), 3. Bez názvu 03 (kat. fantasy).

Tatiana Pavlová s prácami: 1. Bez názvu 01 (kat. fantasy), 2. Bez názvu 02 (kat. fantasy).

Patrik Melicherík s prácou: Bez názvu (kat. fantasy).

Nikola Mesiková s prácou: Bez názvu (kat. fantasy).

Radka Gičevová s prácou: Bez názvu (kat. fantasy).

Laura Shala s prácou: Reality (komiks).


Kategória Senior

Ingrid Rudavská s prácami: 1. Reklama (kat. sci-fi), 2. Vznik a zánik (kat. sci-fi), 3. Únos (kat. sci-fi).

Daniela Krnáčová s prácami: 1. Čingiz Ajtmatov – Biela loď 01 (kat. komiks), 2. Čingiz Ajtmatov – Biela loď 02 (kat. komiks), 3. Čingiz Ajtmatov – Biela loď 03 (kat. komiks).

Antónia Tokárová s prácami: 1. Mrakoplaš (kat. fantasy), 2. Tiffany Aching (kat. fantasy), 3. Bábi Zlopočasná (kat. fantasy).

Martin Žúbor s prácami: 1. Subway 01 (kat. komiks), 2. Subway 02 (kat. komiks), 3. Subway 03 (kat. komiks).

Radoslav Repický s prácami: 1. Mutantík 01 (kat. sci-fi), 2. Mutantík 02 (kat. sci-fi), 3. Mutantíci (kat. sci-fi).

Erika Kostová s prácami: 1. Plamienok (kat. fantasy), 2. Anjel (kat. fantasy), 3. Víla (kat. fantasy).

Brian „Sensei“ Terrero s prácou: Terra Phantasia (kat. fantasy).

Viera Búziková s prácami: 1. Bez názvu 01, (kat. fantasy), 2. Bez názvu 02 (kat. fantasy), 3. Bez názvu 03 (kat. fantasy).


Súťažné práce budú uverejnené na našich stránkach v priebehu mesiaca september. Porotcovia – výtvarníci Juraj Mad Maxon, Martina Pilcerová a Juraj Molčák sa k nim budú podľa toho, ako ich a či práce zaujmú, vyjadrovať v komentároch. Samozrejme veríme, že svoje budú mať k nim čo povedať aj čitatelia, ktorí v záverečnom hlasovaní vyberú víťazov jednotlivých súťažných kategórií a zároveň aj absolútneho víťaza súťaže. Víťazov jednotlivých kategórií a tiež jedného z hlasujúcich budú čakať zaujímavé ceny od vydavateľstva CREW, Artis Omnis a redakcie denníka Fandom SK.

Veľa šťastia v súťaži.

Redakcia Fandom SK.


4. septembra 2012
Fandom SK