Cena Fantázie 2005

Občianske združenie Fantázia a Časopis Fantázia vyhlasujú poviedkovú súťaž Cena Fantázie 2005.

Súťaže sa môžu zúčastniť doteraz neuverejnené poviedky:

  • v slovenskom jazyku
  • všetkých žánrov fantastiky
  • maximálneho rozsahu 36 000 znakov vrátane medzier (20 normostrán)
  • také, ktoré porotcovia nepoznajú z iných súťaží.

Uzávierka súťaže je 30. júna 2005.

V auguste budú oznámené finálové poviedky, ktoré pri zachovaní anonymity autora vyberie odborná porota. Prvých päť poviedok bude uverejnených v časopise Fantázia a na internete www.fandom.sk, kde o ich konečnom umiestnení rozhodnú čitatelia. Prvé tri poviedky budú finančne odmenené. Vyžrebovaní hlasujúci čitatelia získajú knihy a iné vecné ceny.

1. cena – 3000,– Sk 2. cena – 2000,– Sk 3. cena – 1000,– Sk

  • knižky a iné vecné ceny pre hlasujúcich čitateľov.

Podmienky: poviedky posielajte v piatich tlačených a jednej elektronickej verzii (disketa) na adresu: časopis Fantázia, P. J. Šafárika 15, 927 01 Šaľa. Priložte zalepenú obálku, v ktorej uvediete názov poviedky, meno a adresu autora, mailový, poprípade telefonický kontakt.

Zaslaním poviedky do súťaže autor udeľuje súhlas na vydanie diela formou rozmnoženia literárneho diela jedným vydaním v časopise Fantázia a uverejnením na internetovej stránke www.fandom.sk v prípade, keď sa uvedené literárne dielo dostane do finále poviedkovej súťaže. Autori budú v dostatočnom predstihu oslovení.


28. februára 2005
Fandom SK - PR