Blíži sa uzávierka súťaže Svet na tvoj obraz

Súťaž Svet na tvoj obraz

Už len mesiac a 6 dní zostáva do uzávierky súťaže Svet na tvoj obraz, určenej amatérskym výtvarníkom. Svoj talent môžu preukázať v troch kategóriách: science fiction, fantasy a komiks. Okrem ďalších cien na víťazov juniorského i seniorského veku čakajú zaujímavé odmeny od vydavateľstva CREW.


Ešte ste sa stále nerozhodli, čo a akým spôsobom namaľovať? Najvyšší čas – posledný termín na zaslanie súťažného príspevku je o 6 týždňov. Za ten čas môžete namaľovať (prípadne dokončiť) jediné geniálne dielo inšpirované vašou obľúbenou knihou či predstavou, ale rovnako sa môžete uchádzať o víťazstvo vo všetkých troch kategóriách. Na technike práce nezáleží – môžete použiť pastelky, fixky, ceruzku, tempery alebo, ak je to vašej ruke a srdcu blízke, vytvoriť dielo rovno v počítači. Každý výsledok však treba previesť do elektronickej podoby formátu .jpg alebo .png a zaslať e-mailom ako prílohu. Ďalšie podrobnosti a podmienky súťaže nájdete, keď si kliknete na vyhlásenie súťaže Svet na tvoj obraz.

Nezabudnite – svoje práce môžete poslať na e-mailovú adresu fandom.sutaz@gmail.com do 31. mája 2012.

Odmeny pre víťazov a nehynúca sláva čakajú možno práve na vás!


24. apríla 2012
Fandom SK