Fantastické tipy na týždeň 25. - 31. júla 2022

Vitajte pri ďalšom vydaní nášho prázdninového servisu, v ktorom vás budeme informovať o podujatiach zaujímavých pre fanúšikov fantastiky a alternatívneho životného štýlu. Na tento týždeň sme pre vás vybrali neskutočný svet ilúzií, hru Mysterio a rozprávku na zámku.

Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


Labyrinthum

Anotácia

Nápaditá, originálna a edukatívna výstava, ktorá vás vtiahne do neskutočného sveta optických ilúzií a potrápi hlavičky množstvom hlavolamov. Známe aj neznáme zrkadlové bludisko, trick art obrazy, hlavolamy obrích veľkostí, optické klamy, ktoré vyrobili tí najskúsenejší výtvarníci, umeleckí tesári a kováči sa postarajú o zážitok pre deti aj dospelých. Nenechajte si ujsť 37 exponátov, ktoré sú zárukou neskutočnej zábavy!

Miesto konania podujatia: Avion Shopping Park, Bratislava

Termín podujatia:
1. 6. do 11. 9. 2022
Pondelok – štvrtok: 11.00 – 19.00 hod.
Piatok – nedeľa: 10.00 – 20.00 hod.

Vstupné:

Dospelí: 4 €
Deti (od výšky 1 meter), dôchodci, ZŤP: 3 €
Rodinné vstupné (2 dospelí a 2 deti): 13 €
Deti – školské skupiny (nad 15 detí + 1 dospelý zadarmo): 2 €

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Mysterio – Kráľovská koruna

Anotácia

Príďte sa do múzea zahrať novú hru Kráľovská koruna. Hra sa odohráva v 17. storočí v Trnave. Hlavným sprievodcom je výr Viktor – animovaná postavička. Úlohou hráča je pomôcť Viktorovi nájsť stratenú kráľovskú korunu. Hra využíva technológiu rozšírenej reality. Hlas sprievodcu výra Viktora nahovoril známy slovenský herec Dano Heriban. Hra vznikla vo vývojovom štúdiu IT Dream. Ide o pilotnú hru v rámci nového projektu Mysterio. Vyvinutá bola v jedinečnom prostredí budovy Západoslovenského múzea v Trnave. Hru je možné hrať na novších modeloch smartfónov s operačným systémom Android alebo iOS. Pre skupiny s dospelým sprievodcom je k dispozícii tablet na zapožičanie.
Ako si zahrať našu hru?
Stiahni si appku Mysterio na Stiahnuť appku alebo Stiahnuť appku
Prídi do Zapadoslovenského múzea v Trnava
Spusti aplikáciu, otvor hru „Kráľovská koruna“, stlač „stiahnuť“ a po stiahnutí stlač „hrať“.
Na vrátnici povedz, že ideš hrať hru. Popros ich, aby Ti odomkli Kryptu.
Možeš začať!
V prípade problémov si prosím skontrolujte zoznam podporovaných telefónov.

Miesto konania podujatia: Západoslovenské múzeum Trnava

Termín podujatia: priebežne

Vstupné: neuvedné

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Rozprávkové stredy – Dračí príbeh

Anotácia

Rozprávkové, interaktívne predstavenie s pesničkami. Rozprávka čerpá z legendy o svätom Jurajovi, princovi Bajajovi, ale i tak nie je známa. Je o tom, že je dôležité nedať na hlúpe reči a nebáť sa neznámeho! Princezná Dobromila, šaško Juraj a drak Draco vedia o tom svoje. Predstavenie je určené pre deti do 100 rokov.

Miesto konania podujatia: Huňadyho sála Bojnického zámku.

Termín podujatia: 27. 7. 2022 o 11:00 a 15:00 hod

Vstupné: vstup v rámci prehliadkového okruhu

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: FB stránka organizátora podujatia.


Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


25. júla 2022
Fandom SK